جهاد مقدس

ما تا ظهور تام کلمه حق ایستاده ایم

جهاد مقدس

ما تا ظهور تام کلمه حق ایستاده ایم

جهاد مقدس
بایگانی
پیوندها

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۱
آذر

دنیا اینجوریه دیگه ،وقتی ما به 5 تن آل عبا و خدای یکتا درست و حسابی اعتماد نمی کنیم ،باید برویم و برای 5+1 اعتمادسازی کنیم!! انهم نه یکبار و نه دوبار، تمام عمرمان را بایددر اعتمادسازی به این 5+1 بگذرانیم ،تازه انها بازهم اینجا و انجا مینشینندو از بی اعتمادی میگویند !!

اگر اینهمه تلاش که برای جلب اعتماد این 5+1 می کنیم ،یک دهمش را صرف اتکا و اعتماد به 5 تن ال عبایمان می کردیم واعتماد انها را به مسلمانیمان جلب می کردیم ،انوقت میدیدیم این 5 تن مثل آن 5و 1تن نیستندو محال بود زیر قول و قرارشان بزنند.

اگر زندگیمان را به این 5تن شبیه میکردیم ،انوقت اینکه 5+ 1 است، اگر همه 5های عالم هم جمع میشند و به علاوه هر چه یک در عالم هست می شدند،حریف 5 تن ال عبا و یک خدای ما نمی شدند، کافیست ان 5 را برداریم و این 5 را جایش بگذاریم  و آن 1 را با یکتای بی منان عوض کنیم ،به خدا ،عالم به همین سادگیست،وقتی شما کسانی مثل این 5یار دارید و خدایی مثل آن یکتا

 

منبع : وبلاگ انعکاس( احمد طالبیان)

  • خانم سخایی
۲۰
آذر

یکی از مهمترین استراتژی های جبهه نفاق برای پیروزی بر حق تصفیه رهبران این جبهه است. در همین راستا جبهه نفاق داخلی با سردمداری هاشمی پس از انتخابات سال 84 و تحمل شکست سخت و غیر قابل تصور از بازیگران جبهه حق – مردم -  با شیوه ای بسیار شیطانی درصدد حذف احمدی نژاد برآمدند چراکه او را اصلی ترین دشمن خود و بزرگترین مانع در حذف ولایت فقیه و سرانجام نابودی انقلاب می پنداشتند از این رو پروژه تصفیه احمدی نژاد از همان ایام انتخابات کلید خورد.

  • خانم سخایی
۲۰
آذر

جنگ واقعی در دنیا میان شرک و توحید است . جیهه توحید در طول تاریخ پیوسته در جهت تحقق عرفان حقیقی و برپایی حکومت عدل الهی کوشیده است .هرچند موحدان حقیقی اندکند اما عمل خالصانه و به موقع آنها مانع از توقف حرکت و شکست این جبهه شده است. در جبهه توحید شکست هیچ جایگاه و معنایی ندارد چرا که تمام افعال با نیت عمل به تکلیف الهی انجام می پذیرد و از آنجایی که در عمل به تکلیف طبق وعده الهی شکستی نیست دیر یا زود نتیجه حاصل می شود . و این نکته رمز شکست جبهه باطل و شرک است

  • خانم سخایی